Varför ska jag gå ner i vikt?





Jag är fet

Jag trivs inte med mig själv

Jag skäms över mig själv och min kropp

Smala personer är finare än tjocka

För att visa alla andra som inte tror på mig att jag faktiskt kan

Jag är trött på att på att vara ”den feta” i familjen

Jag vill slippa gå på stranden utan att behöva dra in magen

Jag har äckligt mycket fett

Kläderna sitter snyggare

Om du är smal kan du se andra smala snygga tjejer utan att bli avundsjuk, och alla andra tjejer blir avundsjuka på dig istället

Ana låter så mkt bättre än tjockis

Självförtroendet ökar när man är smal

Du kan ha de minsta storlekarna
Jag vill kunna njuta av min kropp på stranden

Få mer uppmärksamhet

Jag vill känna mig snygg, sexig och smal

Jag är trött på att höra att man är normalviktig


För att bli älskad


Din omgivning slipper skämmas för dig

Du kan gå på gym utan att folk skrattar åt ditt fett

Du kan smyga ut utan att dina steg låter som elefantklamp
1 Baby:

skriven

Så jäkla bra anledningar! Ska skriva ner några av dessa i min thinspobok <3

Kommentera här: