nått jag vill ha

nu är dagens promenad avslutad =) den var fin som satan =)
fick med mig killen tillåmed !
och så var det dax för frukost , en shake =) !

men iaf så tipsade en av mina vänner om detta :
http://sibutramin.nu/


jag är sjukt sugen på att prova ! så det kommer nog bli så att
jag köper sånna när jag når mitt nästa delmål ,3 kg kvar !  som en liten
pepp och bost liksom , igentligen gillar jag inte piller och sånt
men dessa vill jag ha !
jag ska ju söka studielån , ska såklart inte lägga alla pengar
på piller men det blir nog 30 st sånna med efter jag köpt alla
böcker xD på tal om det jag måste gå till bibloteket snart !
ska ju kolla med dem om de kan ta hem lite av dem böckerna som
jag måste ha i skolan ! och så måste jag låna en bok som ska
vara mitt eget val , kommer nog bli en äs bok , jag ska förästen
börja skriva en egen äs bok nu =) för det kan jag göra på skoltid !

1 A.:

skriven

Sv. Egentligen skulle jag vilja trappa ner, men eftersom jag slutar samtidigt som pojkvännen tror jag inte det skulle funka. Det skulle bara få honom att vilja röka.. och det är han som har fått svårt att andas etc. Ne, jag får överleva på tjejsnus och lite nikotinspray när det blir som jobbigast! :3

2 Ismael.:

skriven

vad är det för tabletter?

Kommentera här: