nattbloggare

sitter och drömmer om framtiden .
Då allt ska vara vackert rent och perfekt.
ingenting äckligt , inget förstört , bara rent
vackert och perfekt. det kommer aldrig att
hända , äckelkänslorna kommer alltid finnas
kvar , jag kommer alltid vara äcklig ful och
misslyckad . alla kan ju inte födas till modeller.
imorgon ska jag kliva upp tidigt , klä mig fint ,
sminka mig och fixa håret , dricka kaffe och
röka på balkongen , om solen lyser ska jag gå
till ica , annars endå dit för att köpa limm =)
självklart ska jag träna , städa och plugga
också men först köpa limm ! viktiga grejer det.
längtar så till sommaren , mest till värmen , är
så trött på att frysa konstant. om jag lyckats
bli smal så ser jag även fram emot att ligga på
stranden och sola samt att glida omkring i
oförskömt snygga shorts. och jeffreyC shoes <3
1 Ebba:

skriven

Ååh, jag längtar till sommaren som fan!

Kommentera här: