man kan ju önska

jaha , då har den satans laxeringen börjar verka .
eller  snarare den gjorde det medans jag var ute på promenad.
känndes ovärt och fick sjukt ont i magen men det gick ganska
snabbt å ta sig hem. blev bara en halvtimme men men .
hälldre en kort promenad än ingen alls .
har iaf gjort iårdning lite mer keratinslingor till håret
kommer bli finare än det är nu för just nu är det så knas
mitt egna hår har blivit för längt för att kunna ha som
sidecrust , så antingen blir det ju klippa eller i med
mer löshår :P haha. när jag når mitt tredje mål tror jag
att jag ska unna mig att gå till frisören och sätta i
löshår å färga mm för jag har inte haft fint hår på
mycket mycket länge.

jah hoppas på en riktigt fin vikt imorron , iaf 0,5 ner.
men det kommer nog inte hända , blir nog stillastående
man kan liksom se på min viktkurva att när jag går ner så
tappar jag först 0,7 sedan ligger jag på den vikten i 3 dagar
sedan upp 0,5 och sedan ner 0,3 och där är min
riktiga nya vikt , blir störd på det haha men rätt så
förutsejbart iaf :P haha

Kommentera här: