sexton

hej , ligger och fryser under täcket , och såklart en stor filt
men jag ska ta å pallra mig upp och få i mig lite frukost.
är lite sugen på shake men haha kalorier, hehe jag har fan
börjat rata mat som igentligen har väldigt lite kcal.
äh jag vet inte än vad ja ska äta helt enkelt.
men en sak vet jag och det är att de är fredag idag och jag
ska på grillfest , jag ska grilla en soyakorv och till det ska jag
ha sallad och låg kcal dressing , mumma <3 om nån kommenterar
på min mat tänker jag fan inte bry mig , det är min mat .
jag ska åka och gumma om ca en kvart , tar cykeln dit =)
för nu vet jag vart den jävla nykeln har hållit hus xD hehe
något som jag vill ha just nu är en bit löshårsträns i lämplig
färg .. då hade jag kunnat sätta i lite för att få längre lugg ...
men men man ska inte klaga , håret börjar få riktigt fin
kvalite nu ! och det kommer bli så satans snyggt när det blir
lägre !
1 Oliviakim:

skriven

EN liten fråga, vet du vart man kan få tag på effe, ritalin eller liknande som inte syns på pisseprov? :) är under 18 och har inte ett sånt där coolt betalkort :(

Kommentera här: