klockan 10 i min sagovärld som är skapad av mörkrostade bönor.

ja , klockan är 10 och jag har inte änns
börjat på uppgiften som ska lämmnas in imorron.
hur jävla lat får man bli liksom.ska skriva den inatt.
men jag har iaf städat en massa och lagat mat till
killen , dessutom har jag tvättat. men jag hade kunnat
gjort mer. mycket mer. just nu ligger jag på 116 kalorier.
det är okej. det känns bra , jag dricker celsius och senare
kanske jag ska äta nått men det skulle kännas dumt.


mina tår domnar hela tiden , även när jag är varm , kan det vara dålig blodcirkulation?
men måste bara säga att jag är så jäkla taggad på att gå ner just nu , ska verkligen
försöka hålla i det nu så ja kommer förbi mitt mål, som är om 1,2 kg -_- är så jäkla less
på att ligga just här , för det har alltid varit just dessa kilon som varit svårast.alltid.
men nu ska jag förbi , ner på en ny första siffra och sedan ska jag hålla mig där , iaf
tills jag har sätt om jag kommer nöja mig med nuvarande mål. om inte så ska jag ner
ytteligare 5 då blir jag smal som saatan , och är jag gud nåde inte nöjd då , då måste
jag se om jag kan gå under 17 i bmi. visst , detta är ju bara drömmar för jag kommer
aldrig kunna komma dit , men om jag på nått magiskt sätt blev wonder woman så
skulle jag ta mig dit , bara för att det vore som att leva i underlandet <3
men först , ska jag satsa på nått realistiskt innan den 21 ska jag se en
ny första siffra.en bättre och lägre.

Kommentera här: