Nej du är inte välkomen i min värld.

Pressar i mig kalorier , vill inte äta men måste , vi vet alla vad det resulterar i. ångest.
känslan av att bli större och större förtär mig och gör mig till en jävla zombie.
igår låg jag och grät hela förmiddagen , jag spydde för första gången sedan
morgonillamåndet gick över , inte för att jag körde fingrarna i halsen , jag spydde
utav ångest , min kropp sa nej frukosten får du inte behålla , den ska ut ur dig.
jag tog mig tillbaka till sängen ifrån badrummet och fiskade upp den lilla rosa
plåtasken med rakblad på vägen , dem var slöa såklart , som dem blir av att
ligga lösa i en plåtask.
 
På mondag är det dax för ultraljud , ska bli spännande. är nervös , ska få se den
lilla kotten igen. hoppas den mår bra. jag är lite arg på min barnmorska , för hon
hade tydligen bokat in mig hos en psykolog på tisdag , och jag är inte alls intresserad
av att gå till nån psykolog , jag vill bara att den här graviditeten ska vara över nån gång
så jag kan få min lilla kotte och sedan komma i mina byxor igen
(kan inte ha ett enda par av mina byxor) och det gör mig ledsen , inte nog med att man är
fet , man måste ha fula kläder med. nej jag är inte posetiv. men iaf , eftersom jag är ett pucko
så har jag ju skärt mig och barnmorskan kommer ju att se det när vi ska ta blodprov -_-
usch varför gör jag såhär , ligger och längtar tills bebisen har kommit , inte för att jag ska
få en bebis , utan för att jag då kommer kunna gå ner i vikt. jag är sjuk .
btw , 24an ska höra av sig igen , dem anser visst att jag är viktig nu när jag är gravid.
jag har förästen fått en ny telefon , nu kan jag äntligen ha appar. bebis app och shape up ;)

Kommentera här: