psykläkare med brutna ord.

skypade med snyggbambibrudarna igår , och katterna , såg ut sådär ^^
ska nog ha den frisyren imorron med när jag åker till k-town och träffar
sötzebraponnyn , vi ska gå på secondhand och jag ska leta jacka och bebiskläder

var på psyk idag , hade möte med överläkaren och 2 sköterskor , läkaren bröt på
nått roligt spåk (typ från serbien )  och en av sköterskorna på  nått asiatiskt språk :P
hihih blev roliga missförstånd =D  
men iaf ,dem pratade om hur man skulle lägga upp allt och jag satt tyst i ett hörn och
rev upp ett sår på handen och hade sönder mitt nagelack. dem kom iaf fram till att
jag ska lämmna urinprov på torsdag och visa att jag är ren ( vilket jag är )
och dem ska sortera ut bland alla inblandade (typ 7 st som jag inte vet vilka det är )
läkaren ska ringa till min psykolog (igen ) och få all info från växjö så att diagnos
kan bli fastställd , han var tydligen inte imponerad av växjös agerande :P
men iaf , så all behandling skulle fluttas dit istället och samtalterapi skulle bli det som
gäller tills bebisen är född <3 sedan skulle det förmodligen bli dbt och medicinering om
jag ville det , han betonade väldigt mycket att det var jag som bestämde och att han
inte var rädd för att sätta in medecinering trots mitt tidigare missbruk , och han var
väldigt förvånad över att jag inte hade fått någon medecin innan.
ska dit på första samtal på tisdag =) det känns faktiskt bra =)
 
 

Kommentera här: