Kom nån gång lilla kotten

lilla bebisen är vild som satan i min mage , längtar så tills kotten kommer. 
både för att jag kan komma igång med träning och såklart för att jag vill träffa
denna lilla vilde som redan nu förgyller min vardag, trots att det är svårt att
aceptera heffaklumps delen. 
men iaf , bebisrummet är påbörjat för nu har vi äntligen flyttat , vagga är inköpt 
och den skall stå brevid våran stora säng , vill ju inte riskera att rulla över bebis i 
sömnen haha :P idag ska jag sortera bebykläderna och handla färg , för vaggan
och en byrå skall målas hihi - det kommer bli så fruktansvärt fint ! 
nästan allting är inköpt men det är lite kvar som behövs.
men iaf , nu taggar jag till , snart kommer kotten och efter det är det träning som 
gäller ! killen min har gått med på att åtminstone 1 timme om dagen får jag ha 
som träningstid ! (men jag kommer säkert inte kunna slita mig från den lilla ) <3 
 

Kommentera här: