31 mars

jag har hetsätit och spytt 2 gånger idag. 
rensat magen med vatten , tills allt som kom upp var klar vätska.
känner mig som en gris. 
men men det är ju en ny dag imorgon , och den ska bannemig bli bättre. 
jag vet att det kommer bli bättre. speciellt när jag kommer 
ner i vikt igen.
satte ihop en liten mål lista med belöningar :) 
mi goals
BG1: 21.4 - köpa en tidning 
BG2: 20.5 - färga håret
BG3: 19.8 - göra hårförlägning
BG4: 18.9 - tatuera mig 
UBG: 18.0 - åka och bada
 
hoppas bara att det inte tar allt för lång tid :P det bör det inte göra. 
10 kg har jag droppat på en månad förr så jag borde kunna göra det igen ;) 
måste bara hämta hem min crosstrainer så jag kan köra en halvtimme 
innan jag går och lägger mig varje dag. 
tycker det är mycket lättare när jag kan träna hemma. 
mest för att jag inte vill gå ut längre , åker ingenstans förutom till dagis med j 
och till affären på kvällarna. 
 
 
 
1 Pssst... If you can dream it, you can do it.:

skriven

När du gick ner 10 kg på en månad, vad/när åt du och hur/vad tränade du? :D

Kommentera här: