svar på kommentar =)

kommentar : Du får gärna säga hur dom funkade sen! Har fått så dålig hy på sista tiden så det skulle sitta fint med lite hudprodukter och ansiktsmasker som verkligen funkar !

svar: ansiktsmasken gjorde inga undervärk på mig direkt , men killens hy vart destå lenare och jämnare i färgen , av visibly clear 2 in one . cleanstripen tar verkligen bort massor , dock inte allt på mig men man kan se smutsen och pormaskarna som sitter kvar efter man dragit bort dem ! äckligt men men :P om man kokar vatten och gör ett ångbad så alla porer öppnas innan fungerar dem ännu bättre !
stiroxyl är acnecräm som funkar ^^ dock behöver jag den med 10 procent  och innan man använder den ska man prova 5 % .men den funkar faktiskt !
nivea controle shine crämen får kanske 3 av 5 i betyg , visst den tog bort nästan all glansighet , men bara i ett par timmar.


och nu till nått helt annat , min kille är toppen ibland , vi var på coop och jag fick detta:
spenat
brockoli
keso
keso mellanmål
ärtor och morötter
ägg


ja jag erkänner jag ska bli nyttighets freak !

Kommentera här: