suddigt


hej igen =) nu är jag hemkommen från gymmet , körde
ben idag med eftersom det verkligen är mina ben som jag
stör mig på mest , speciellt smalbenen , jag HATAR feta
smalben , man hör ju på namnet SMALben att den´m verkligen
inte ska ha nått fett på sig xD hehe.
men iaf jag såg när jag gjorde lite rygglyft som avslut (måste träna
ryggen hela tiden pga min trasiga axel ) att det finns celcius att köpa
på gymmet !!!!! jippiiii !!! så jag ska ta en promenad dit ikväll och köpa
på mig 8st <3  klockan är 14:48 och jag har inte ätit nått idag <3
ska äta en shake vid 3 sedan en vid 6 och kanske något litet
senare med =) har verkligen blivit dålig på att inte äta sent på
kvällen.

idag märkte jag även att min kamra har gått och lags sig för gott
förr var det ju en liten svart fläck på linsen , nu blir alla bilder suddiga
som satan med. hur mycket suger inte det då ? men jag fyller iaf år snart
så då blir det nog en ny kamera =)
1 Felicia:

skriven

Söte, jag måste bara fråga... Kom brevet fram?

Kommentera här: