torsdag


hej , förlåt för min frånvaro , jag har inte mått så bra.
ätit alldeles för mycket igår , men som tur var så va det
mest frukt kcal. 0,4 upp tills idag men det ska fan vara
borta imorron. idag ser matplaneringen ut såhär:

2 shakes
200 g minikeso
30g flingor/mysli
en burk ärtor och morötter

och det ska fan inte ske några ändringar ,är så trött
på mig själv , hur svårt kan det igentligen vara att göra
som man har bestämt ?
ikväll är det hoppning iaf , sjukt kul och då bränner man ju
en massa kcal med =) känns mycket bra.
något som känns mindre bra är att jag är så jäkla anti leva
just nu , jag vet inte varför men jag är inte motiverad till nått
vill bara ligga i sängen hela dagarna och kolla på film & typ
knöla med killen , det är i princip vad jag är intresserad av.
men visst annat är ju kul med som tex ridningen, men jag
tvingar iväg mig till den , för jag har bara ingen lust.

nästa vecka kommer jag åka upp till sandviken , har en
liten vänn som behöver mig där hemma just nu.då blir
det nog kaous med maten och massa bråk med mor
men det kan jag ta , hon har ingen rätt att säga åt mig vad
jag ska äta eller inte äta , jag är ju myndig.dock så ska vi
åka till fjällen i slutet av mars och då kommer jag inte kunna
hålla så hårt på maten men då åker vi ju oxå skidor i minst 8h dag
och det bränner ju rätt så mycket .
jamenar när jag är i viken och dem jobbar
på dagarna så kommer man ju faktiskt undan med att bara
äta kött och sallad på kvällen , eller ifs jag kommer undan utan
att äta nått alls igentligen , måste bara hålla mig hemmifrån.


Kommentera här: