just nu händer detta

är uppe i fjällena och åker skidor. blir psyket den 9e. senaste veckorna har varit hämska , gråtigt ,skurit en massa , kräkts hela tiden , gråtit mer , kräkts mer , skurit mer , blivigt sjukskriven från skolan , träffat min kontaktperson på ungdomsenheten ,hon tror jag är manodeppresiv och schitzofren ,,, pratat med min behandlingsassistent  , nästan blivit inlagd akut på psyk, varit massa yr , inte gjort något produktivt , gråtigt över min vikt ,skärt mig mera , spytt mera ,haft tandvärk konstant ,  hatat mig själv för att jag inte kan göra nått rätt , inte postat brevet jag tänkt att posta i flera veckor (förlåt sötfelicia <3 det kommer jag lovar <3 och det kommer vara extra fint <3  ) och ja , jag vill dö . funderade på att hänga mig själv i ladan , snaran är färdig knuten och upphängd. ska få en ny kontaktperson i småland , och ska diagnostiseras igen , kan inte sova utan röka , jag är psykiskt beroende och jag är otrevlig och sur hela tiden , min mormor är sjuk igen och ramlade nedför trappen i torsdags  , min morfar har anorexia , min mamma ljuger och berättar inget för mig , min morbror är schitzofren , jag har anlag ...jag har fått reda på varför jag är så känslig när det kommer till mina fötter och ben mm , har extremt ytliga nerver i nedre delen av ryggen vilket gör att jag är extremt känslig om ben ,fötter,ja allt som sitter nedanför midjan , och ja ,  vad mer finns det att tillägga.jag vill dö. typ nu.
1 Felicia:

skriven

Jag är så himla ledsen för din skull och hoppas verkligen att det ska bli bättre snart. En dag måste det bli bättre, ingen vet när, men det KOMMER att bli bättre någon gång. kanske inte bra, men inte lika jävligt iallafall. Tusentals styrkekramar, ta hand om dig. Du verkar vara en så fin människa och förtjänar verkligen inte att må sådär. <3

2 Miki:

skriven

Jsg vet inte om jag skriver till rätt, men har för mig vi skrev väldigt mkt med varran för nått år sedan, jag hette hipbonelove på anamia.jinity. Är det rätt sophie jag hittat? O_O

Kommentera här: