hjärtan

detta hände igår kväll :
har ju haft ont i hjärtat i ett par veckor nu och det blir bara värre och värre , de senaste dagarna har illamåendet varit värre med. igår gjorde jag i ordning en burk bönor och lite soppa till kvällsmat , det tog mig ca 45 minuter att få i mig bönorna och hälften av soppan .. sedan så lära jag gå och lägga mig för hjärtat kändes som att det skulle ta sig ut ur kroppen på mig. lade mig ner i sängen , låg 2 sekunder och sedan fick jag rusa in i badrummet för att spy , killen kom och gav mig vatten och sedan fick han lov att hjälpa mig in till soffan , fick ligga där med 2 kylklampar på bröstet och filtar om mig , hade magknip och det högg i hjärtat om och om igen , trodde att jag skulle dö. efter 45 min fick killen bära in mig i sängen där jag låg och skakade under ett stort täcke och massa filtar.
1 E:

skriven

Oj, det låter inte bra! Du får krya på dig, hoppas att det blir bättre!

Kommentera här: