and † Inner beauty is a joke, just kill you hunger with a smoke.





äntligen , minus 15 kg , idag kom jag äntligen över spärren !
nu ska fan inget stoppa mig ! jag får inte släppa det här nu.
vet ifs att jag förmodligen kommer pendla lite mera nu och kanske
gå upp nått kilo ,men , det kommer fan inte bli nått kilo som
stannar kvar i form av fett. oh snällla nu måste dem sista 5 gå fort
och gruset på gatorna kan dem inte sopa bort det så jag kan ut
och åka bräda snart ?  jag längtar tills jag ska träffa syster igen
ska ju bli så kul att se hennes min om jag lyckas dvs , hoppas
bara att hon inte lyckats bättre än mig iår med.
ingenting jag skrev inatt duger att lämmna in. så jag får skriva nu med.
idag blir det typ 500 kcal + gym förhoppningsvis , vill ju se ny första  siffra
på vågen imorron !

1 Jag:

skriven

Jag är 164 cm.

Fortsätt kämpa! =)

2 filippa:

skriven

Är det du på sista bilderna?

JAG ÄR FET JAG VILL OCKSÅ FINNA DEN MOTIVATIONEN DU HAR....

Kommentera här: