jack you have to do SOMETHING ! i dont give a shit , but something okej ?


vaknar sent , är trött , solen skiner inte , det är kallt.
väger mig , inget ner inget upp, går på toalätten.
hämtar dator ,skrivbok ,kamera & extra filt, ligga i sängen
och frysa i 2 h.
funderar på om jag ska göra kaffe . borde nog det , så jag
vaknar till lite , jag ska rida idag , och plugga + att killarna
ska repa här så ingen rast ingen ro. borde gymma men jag
känner att om jag gör det så orkar jag inte rida ikväll.
nånting so  jag däremot måste göra idag är skika iväg
brevet till felicia ! jag har ju tänkt att göra det varje dag
denna veckan. men jag är glömsk och lat .
nej det är dax att klä på sig och cykla till ica , eller ev gå till
leksaksaffären ... hehe . ska köpa tushpennor ^^ så jag får lite
roligare färger i min scrapbok :P

Kommentera här: