puke in my mouth


måste berätta vad som hände på
träningen , jag åt nämligen innan jag skulle åka
inte så smart tydligen , jag har problem med
att när jag precis ätit så kan jag inte träna för då kommer
spyan upp i munnen av sig själv , men som den smarta varelsen
man är så tänkte man ju inte på det så mitt under lektionen
fick jag upp en massa kräks i munnen ! så jäkla äckligt.
tränaren fick ta hästen och jag fick gå och skölja munnen
och spotta ut den spyan som låg i min mun.     gross-
kul kul ...
men iaf , inget ner tills idag , dåligt dåligt , men men
snart ska jag ju till gymmet och jag är på ett superhumör
för jag fick brev från finaste felicia
idag blir en bra dag det har jag bestämt , ska inte äta mer än
300 kcal , och träna en massa
klä mig i fina kläder och när jag känner mig svag ska jag
titta på det röda bandet runt min arm <3

Kommentera här: