TODAY'S CALORIES FOR THE COW


16/3
in - 428
ut - 350

17/3
in - 400


det här är bra även om det är mycket , för helt ärligt
så var jag väldigt skrajj igår , det var så old times och
jag vill inte dit igen. inte så borta inte så svag.
så imorron kör jag också 4-500 och sedan blir det 2 dagar
med så lite som möjligt.och sedan så igen. för jag måste
vila. men tro mig ser jag att vågen visar högre siffror då
kommer jag att fasta.

1 Bodypalace:

skriven

Stoppa utseendemobbning & uppmaningar till ätstörning!

2 Bodypalace:

skriven

Nej inte du haha. Hade jag menat att du gjort det så hade jag skrivit sluta istället för stoppa.

3 Bodypalace:

skriven

Skrev nått för att hoppas lite folk skulle hitta till bloggen :) Hehe ja du får gärna var med i blogen nån gång, tipsa dina killkompisar också så jag får fler manliga läsare P

4 E M M E L L Y:

skriven

Det där låter väldigt lite :/

Kanske funkar det ett tag, men kom ihåg att inte ligga på svält konstant, då påverkar det inre organ!

Kommentera här: