BURN Calories burn



'

Pushups                 24    4min
Stretching                24    5 min
Jumping jacks                27    5 min
Situps                     83    13 min
Lifting weights             41    10 min     
Running 6 mph            120    10 min
Walking 4 mph            246    40 min
Jogging                335    30 min + 10 min
Total Calories Burned            = 920




920 är bra ,men måste bränna tusen idag , eller igentligen inte
men jag vill , jag ska ! vi ska ju flytta in en ny säng med så det tar nog
lite det med ska ni se =)
ja så är det jag ska fan göra det , och det brtyder att jag måste
tvätta av mig ansiktsmasken jag har på mig och ta på mig träningskläderna
nån gånt , visst jag har faktiskt pluggat sedan 8a imorse så så jäkla lat har
jag inte varit , ikväll få jag och killen en ny säng ! vi har ju sovit i en 120
säng i mer än ett år nu ! folk blir så förvånade när dem ser våran enkelsäng xD
haha men jag kan förstå det , jag är 180 cm lång och killen är ca 195 :P
så vi är ju inte små människor haha :P
nej nu blir det off till gymmet och svettas , ska fan bränna bort varenda liten
äcklig kalori! fuck off kalorierna jag gillar er inte .
ps , jag har kommit på att jag inte kan svälta mig helt för då kommer jag se
ut som en fettklump utan muskler ...

Kommentera här: