1 I:

skriven

Åh vännen, glöm inte att du måste öka mer i vikt ju längre in i graviditeten du går de växer ju en liten till människa i dig <3 Bmi:t stämmer absolut inte som något man ska vända sig efter som gravid!

Svar: nej jag vet :( men allt jag har jobbat för är ju förstört nu , det är bara lite svårt att aceptera , sedan att äs enheten plötsligt vill hjälpa mig bara för att jag är gravid gör ju inte saken bättre :(
Jack

2 Emma:

skriven

Då är vi 2 som är gravida :)

Svar: åhh vad kul =D hur gör du med maten nu då ? kram =)
Jack

3 Emma:

skriven

Jag kämpar såklart, men är svårt, går på äs enheten och får stöttning där :) hjälper inte mycket, men känner mig trygg med att jag inte kan gå ner för mycket för då lägger dom in mig, så jag kan inte tappa kontrollen <3 hoppas vi kan stötta varran! är så svårt att hitta andra med ätstörningar som är gravida och andra gravida tycker bara att "ät för bebisen, det är ju bara att äta" men när man är uppi det vet man att det är mycket svårare :( kramar!

Kommentera här: